söndag 29 april 2012

Flygplats väntan!

Nu sitter jag här 8månader senare och känner mig helt förstörd att lämna Irland! Samtidigt har jag känslan att jag vet att jag kommer tillbaka, har ju haft underbar tid här och kännt mig så mkt gladare och inte deprimerad. Skriver mer när jag kommer hem om hur veckan varit. Dagen idag har vart chili med familjen och Harry och jag lämnade huset tjugo över fyra så jag hann med fem bussen till flygplatsen. Dock körde den bussen till alla stopp på vägen och det var ca tio personer bara! Jag kom fram hit vid tjugo över nio och jag har pratat både med Carro och Donna och fårr stöttande ord. Jag kollade precis klart på de två big brother avsnitten jag missat denn vecka. Rätt varmt med alla kläder men klockan är redan ett så ca tre fyra timmar kvar till jag kan checka in bagaget och sex timmar kvar tills jag sitter på flyget! Ska såklart bli skönt att komma hem men jisses vad ja grät på bussen upp en sväng. Hoppas ni har det bra och sover så hörs vi en sista gång när jag kommer till Sverige. Kanske jag håller igång bloggen för man vet ju inte vad som händer i mitt liv. Ha det bäst! Possposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar