torsdag 19 april 2012

bananskal??

Ja nu har ni nog vänjt er vid dåligt med inlägg säger jag. 

Tisdag var vanlig dag och som vanligt hade jag med mormor och gjorde våran shopping tisdag. Jag hittade mig tre böcker i vampire diaries serien som jag köpte på en secondhand affär. Hur dum får man vara liksom?? Böcker väger ju och jag har bara en väska att ta hem.. Tror dock jag kommer klara mig fint. 

På kvällen drog jag till Carro och vi käkade chips och dipp (Hon hade köpt med dippkryddor från Sverige) Och såklart spelade vi bowling. Vi kollade även desperate housewifes och spelade lite baseball. Kom hem runt ett på natten, kan ju säga att det känns lite i armen efter att spelat ju. 

När jag kom hem på natten kunde jag inte somna direkt så kollade mailen och där hade jag ett väldigt intressant mail! Ibland känns det som mitt liv flyter på lite för bra faktiskt. Samtidigt måste jag ju kolla för och nackdelar nu då jag var inställd på att åka hem och plugga så fick jag ett jobberbjudande som man nästan inte kan tacka nej till ju! Lutar mest mot att jag jobbar ett år nu istället om allt blir som det ska. Myror i huvudet kan jag iallafall säga, och jag som redan hade massa att tänka på!

Onsdag så var det vanlig dag förutom att det blev att köra Heather till Bandon för capoira igen då det kom tränare från andra länder och de hade två timmars pass. Mormor följde ju såklart med igen så vi hade en mini shopping då vi hade handlat allt dagen innan. Så vi hade gott om tid att sitta och vänta på Heather och prata. 

På kvällen skulle jag varit till Cork på karaoke kväll, dock blev det inte så då bilen fick något konstigt läte på vägen hem från Bandon. Harry var inte hemma så då skippade jag att åka iväg, vill inte förstöra en bil till liksom. 

Idag torsdag var det vanlig dag och det blev drama och mormor fick för sig att följa med till blackpool och göra lite shopping med mig idag. Så vi två har shoppat tre dagar i rad nu. Idag hittade jag en present till Elin och sedan en fin topp till mig själv. Toppen var på rea och hade kostat 39e och nu kostade den 5e det är då man blir så himla nöjd att man hittar något snyggt som sitter bra också! 

Idag när jag lekte med Juan förklarade hon för mig att hennes nästa au pair ska vara mig och att jag ska stanna för alltid medans hon kramade mig. För hon vill börja med capoira och jag ska ju köra henne. Kärlek till henne asså! Kommer bli så tomt att lämna dem! De är liksom som min familj här! 


Ha det bäst!
Possposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar