onsdag 25 april 2012

Sista Cork?!

Har på känn att detta blir mitt sista inlägg här i Cork. För denna vecka är ju som sagt min sista och jag har något att göra varje dag. 

Måndags så blev det Lara och film på kvällen jätte mysigt och kommer verkligen sakna henne. 

Tisdags igår blev det Carro och spela bowling. Hon hade även köpt frukt, grädde och choklad då det var min sista gång. Fan att hon har fått för sig att bli irländare. 

Idag blir det farmwalk med macra.

Imorgon blir det överraskningsgrej med Noelle, något med dansen att göra. och jag åker dit tidigare så hon ska visa mig ett ställe där det är en fantastisk utsikt från. 

Fredag är det middag med au pair tjejerna.

Lördag blir jag körd till Dublin under eftermiddagen. Fick för mig att de kanske sagt att vi ska lämna tidigare bara för att de kanske hittar på något med mig innan jag åker. Kan ju hoppas då det blir mindre med timmar på flygplatsen. 

Söndag flyger jag hem, eller till Norge 07.00 på morgonen landar väl runt tio tiden i Norge. 

Det var min vecka. Men vi kanske hörs när jag sitter och tråkar på flygplatsen på lördag.

Jag är inte redo att lämna allt... 

Ha det bäst!
Possposs

1 kommentar:

  1. Hej,

    Vi har inte tillräckligt med pengar för att göra marknadsföring, så lämna några kommentarer här, hoppas verkligen att du kan godkänna den, och göra den publiceras.

    Vi gillar Kina, men mest av allt, vi älskar tanken att fler ska få chansen att uppleva det på samma sätt som vi har gjort. så vi grundade en organisation för att främja unga människor går till Kina gratis. Läs mer på http://www.2HappyBirds.com/

    Vi behöver din hjälp - Sprid ordet "gratis Språkresor, Au pair, Engelsklärare i Kina". Detta är mycket viktigt för oss och mest enklaste för dig. :)

    Tack

    Mvh,Erik

    SvaraRadera