lördag 21 april 2012

Inget shopinghumör...

Idag är det lördag och min sista lördag i princip då det är nästa lördag de kör mig till flygplatsen... Så jag hade planerat att gå runt och göra sista shoppingen idag. Dock är jag inte alls på shopping humör och bara ledsen över att jag drar snart. Jag lyckades iallafall köpa mig en väska att ha som handbaggage, större än lilla dataväskan jag hade hit.

Ikväll blir det hejdåmiddag och utgång med mina irländska vänner. Dock vet jag inte till hundra hur jag tar mig dit och hem. Troligtvis kör Harry mig till Noelle och jag åker med henne in och sedan tar vi en taxi hem. Eller så tar jag bilen och ställer vid hennes hus så löser vi det imorgon. Jag vill ju dricka ikväll såklart då det är min sista utgång här... Ledsamt när man börjar se det på det sättet nu att allt är det sista, 5arbetsdagar kvar, 7dagar tills de kör mig till flygplatsen och 8dagar tills jag är hemma i Sverige!! Och då kanske jag bara är hemma fyra veckor och drar vidare och jobbar, vem vet det märks. 

Imorgon får jag se om jag nyktrat på bra eller om det inte vart så hårt ikväll för då kan jag dra och ta en kaffe med Lara eller rättare sagt en te. Om inte så blir det slappa tills vi drar på teater med familjen. 

Igår kväll blev det att åka till Lara och sedan puben från 22-00 typ då vi båda var riktigt trötta men jag ville ju träffa henne då jag inte vet om jag hinner det denna helgen. 

Jag hoppas på en grymt bra kväll ikväll, sedan märks det hur det blev. 

Ha det bäst!
Possposs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar